Volné pozice

Specialista podpory marketingu a nákupu

 

 

Zajímá vás B2B marketing? Hledáte různorodou práci? Jste organizační typ?

Hledáme kolegyni/kolegu na nově vytvořené pracovní místo. Očekáváme komunikativní, týmovou, ale zároveň samostatně pracující osobnost se smyslem pro detail. Na oplátku nabízíme nadstandardní přístup k zaměstnancům a volnou ruku při vymýšlení a realizaci nápadů, které mohou, v oblasti podpory, jakkoliv pomoci nebo něco zlepšit.

 

NÁPLŇ PRÁCE

Nákup

  • Vytváření objednávek a kontrola termínů dodání.
  • Vyřizování reklamací.
  • Příprava výběrových řízení.
  • Administrace dat (nákupní ceny apod.) v systému Helios Green.
  • Podílení se na organizaci a realizaci inventur.
  • Archivace dokumentů.

Marketing

  • Různorodá samostatná práce v B2B marketingu (marketingové oddělení je u nás jednočlenné).
  • Lokální koordinace marketingových akcí pro konkrétní služby.
  • Podpora obchodního týmu – příprava seznamů cílových skupin z naší databáze k oslovení, vyhodnocení kampaní.
  • Plnění mediálního plánu – kontrola citace v tisku, organizace eventů (business breakfast, školení apod.), správa webu, příspěvky pro LinkedIn apod.
  • Řízení dílčích projektů.

Úsek marketingu a informatiky, ekonomický úsek

  • Administrativní podpora 5 referátů/oddělení (informatika, marketing, nákup, personální a účtárna).

 

POŽADUJEME

  • Aktivní uživatelskou znalost MS Office,
  • proaktivní samostatný přístup,
  • výborné komunikační schopnosti v českém jazyce,
  • předpoklady pro týmovou práci a schopnost sdílet informace s kolegy,
  • schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů,
  • středoškolské vzdělání.

 

NABÍZÍME

  • Zázemí stabilního českého podniku s unikátním know-how
  • možnost dalšího vzdělávání a odborného růstu
  • pracovní smlouvu na 1 rok, potom na neurčito
  • prémie a odměny dle kolektivní smlouvy
  • pružnou pracovní dobu 7,5 h denně (pevný úsek 9-14 hod) s možností výběru náhradního volna
  • volitelný příchod na pracoviště mezi 6-9 hod a odchod mezi 14-20 hod
  • vlastní kancelář
  • 2 týdny ředitelského volna
  • zajímavý benefitní program formou závodního stravování s příspěvkem, Multisportky, výuky AJ, příspěvku na penzijní připojištění po zkušební době a cafeterii po 1 roce zaměstnání v EZÚ.

 

Nástup:

Dle dohody.

 

Lokalita:

Praha 8 – Troja

 

Zaslat můj životopis    Zpracování osobních údajů
Zaslat můj životopis   Zasláním Vašeho životopisu dáváte EZÚ, s.p. souhlas se zpracováním a uchováváním Vašich osobních údajů v personální databázi v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů. Toto zpracování a uchování slouží výhradně za účelem získání zaměstnance, a to v rozsahu nezbytném pro průběh výběrového řízení. Váš souhlas platí až do jeho odvolání, nejdéle však po dobu 1 roku od jeho zaslání. Zároveň prohlašujete, že všechny Vámi uvedené údaje jsou pravdivé.
EZÚ nehradí náklady uchazečů spojené s jejich účastí ve výběrovém řízeni na tuto pozici.
Zpět do kategorie